Zapowiadane od miesięcy wejście drogerii dm na rynek polski już niedługo stanie się faktem. Sieć kilka tygodni temu uruchomiła stronę internetową dm.pl, na której zapowiada otwarcie w naszym kraju sklepu online oraz pierwszych placówek stacjonarnych. Konkretnych dat na razie nie znamy, ale prawdopodobnie nie będziemy musieli długo czekać.
Drogerie dm w Polsce – gigant wchodzi do gry
Pierwsze poważne zapowiedzi debiutu sieci dm na rynku polskim padły w kwietniu ubiegłego roku. Od tego czasu brakowało kolejnych informacji, ale jak widać była to twórcza cisza. Sieć na początek ma uruchomić sklep internetowy, a następnie przejść do otwierania tradycyjnych placówek. Pierwsze z nich będą zlokalizowane na Dolnym Śląsku – we Wrocławiu, Lubaniu, Lesznie i Jeleniej Górze.
Dalsza ekspansja to zapewne wyłącznie kwestia czasu. Sieć od lat buduje swoją pozycję w krajach Europy środkowo-wschodniej, a Polska na tej mapie jest ważnym punktem. O klienta dm będzie konkurować między innymi z szalenie popularnym nad Wisłą Rossmannem, z którym od lat walczy o rynek europejski. Aktualnie to właśnie dm jest największą drogerią w Europie – w 13 krajach starego kontynentu ma prawie 4 tysiące sklepów.
dm – miejsce, gdzie liczy się człowiek
Hasło przewodnie dm to „Tu liczy się człowiek. Tu kupuję”. Sieć w tych słowach pokazuje, jak dużą wagę przywiązuje do klientów oraz zapewnienia im poczucia komfortu zarówno podczas zakupów w sklepie online, jak i w sklepach stacjonarnych. Klienci dm mają do dyspozycji produkty i usługi z następujących kategorii:
- makijaż,
- pielęgnacja i perfumy,
- pielęgnacja włosów,
- niemowlę i dziecko,
- zdrowie,
- gospodarstwo domowe,
- zwierzęta,
- odżywianie,
- pielęgnacja mężczyzn,
- usługa wywoływania zdjęć.
dm bardzo dużą wagę przywiązuje do promocji marek własnych, które wyróżnia wysoka jakość. Jednocześnie sieć zapewnia, że zarówno produkty marek własnych, jak i te od najbardziej znanych producentów, oferuje w niezmiennie korzystnych cenach, dzięki czemu zakupy w jej sklepach nie wymagają pogoni za ofertami. W dm po prostu zawsze ma być korzystnie.
Więcej informacji na temat debiutu sieci na rynku polskim oraz jej marek własnych można znaleźć na stronie dm.pl.