InPost i Vinted, największą w Europie platforma online działająca w segmencie sprzedaży mody używanej, podpisały umowę o współpracy. Wspólne usługi obu marek będą dostępne w aż ośmiu europejskich krajach.
Kup na Vinted, odbierz w Paczkomacie!
Współpraca z Vinted obejmuje wszystkie rynki, na których działa InPost. W Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech usługi będą świadczone pod marką InPost, natomiast w Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Holandii i Francji – pod marką Mondial Relay. Umowa pomiędzy stronami będzie obowiązywać przez pięć lat i pozwoli Vinted wykorzystać całą transgraniczną sieć InPost, która liczy aż 35 tysięcy punktów odbioru. Oferta przygotowana przez polską firmę pozwoli użytkownikom Vinted korzystać z wygodnej, ekonomicznej opcji odbioru zakupów w dogodnym czasie i miejscu.
Jak korzystanie ze wspólnych usług InPost i Vinted będzie wyglądało w praktyce? Użytkownik, który zdecyduje się skorzystać z paczkomatów, po zaznaczeniu odpowiedniej opcji w aplikacji Vinted, otrzyma opłaconą etykietę wysyłkową. Koszty wysyłki zostaną z kolei dodane do ceny przedmiotu, a przesyłkę będzie można śledzić z poziomu konwersacji z kupującym.
InPost i Vinted, czyli godni siebie partnerzy
Oczywiście nowo nawiązana współpraca zapowiada się wyjątkowo korzystnie także dla InPostu. Marka Vinted jest zdecydowanie największym internetowym rynkiem mody używanej w Europie, z którego aktywnie korzysta ponad 50 milionów użytkowników z trzynastu europejskich krajów oraz USA i Kanady. – Nasza umowa z Vinted pokazuje, że InPost ma skalę i możliwości, aby być strategicznym partnerem w zakresie dostaw poza domem dla firm działających na rynkach całej Europy – ze szczególnym uwzględnieniem usług out-of-home. Cieszymy się, że możemy być częścią rozwiązania wysyłkowego Vinted – skomentował Rafał Brzoska, prezes i współzałożyciel firmy InPost.