Sieć sklepów Lidl wprowadziła gruntowne zmiany w swoich gazetkach promocyjnych. Nowa wersja ma być czytelniejsza, co sprawi, że korzystanie z nich stanie się bardziej komfortowe.
Nowe gazetki Lidla
Najważniejsza zmiana dotyczy szaty graficznej gazetek. Niemiecka sieć postawiła na przejrzystość i klarowność przekazu, które mają zwiększyć wspomniany już komfort klientów. Ważnym aspektem jest też oznaczenie wybranych produktów symbolem „Lidlowe ceny„, który wskazuje najbardziej atrakcyjne oferty. Osobnym symbolem – Lidl Plus – oznaczone są te produkty, na które szczególną uwagę powinni zwrócić użytkownicy aplikacji Lidla.
– Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen, klienci z łatwością odnajdą produkty, które są w „supercenie”. Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach, które są im proponowane – przekazał w oficjalnym komunikacje Piotr Rogowski, członek zarządu ds. zakupów Lidl Polska.
Gazetki promocyjne Lidla w zmienionej formie już dostępne
Niemiecka sieć liczy, że dzięki nowemu formatowi gazetek przekona i przyciągnie do swoich sklepów jeszcze większe rzesze klientów. W okresie naznaczonym pandemią koronawirusa ten ruch można uznać za nowatorski.
– W obliczu pandemii cały zespół Lidl Polska nieustannie dokłada starań, aby być liderem w obszarze niskich, atrakcyjnych cen. Naszym celem jest, aby miało to przełożenie w codziennych zakupach we wszystkich sklepach w Polsce. Nasi klienci mogą mieć pewność, że oferowane przez Lidl Polska produkty są zawsze wysokiej jakości oraz stanowią bardzo konkurencyjną ofertę – dodał Piotr Rogowski
Gazetki Lidla z powłoką antybakteryjną
Kolejną nowością w gazetkach promocyjnych Lidla jest powłoka antybakteryjna. Zanim przygotowywane przez sieć materiały trafią do obiegu, każdą stronę lakieruje się preparatem LOCK3, który eliminuje aż 99,5% wirusów i bakterii. Dzieje się to pod wpływem promieni słonecznych, dzięki którym powłoka pokryta tym lakierem, uwalnia aktywny tlen, a ten zabija bakterie, wirusy i grzyby. W niemal identyczny sposób działa ceniona i znana od lat woda utleniona.
Udoskonalone gazetki to jeszcze jedna zmiana wprowadzona przez niemiecką sieć, która docelowo ma zwiększyć bezpieczeństwo klientów (wcześniejsze to m.in. automaty do dezynfekcji rąk, ekrany z pleksi przy kasach czy system płatność Lidl Pay). Co istotne, lakierowane gazetki są w pełni bezpieczne dla środowiska i podlegają recyklingowi, dzięki czemu papier wciąż może być wykorzystywany wielokrotnie.
Nowe gazetki Lidla zadebiutowały 1. czerwca.